one of Justin Biebers favorite words meaning to have swag.
Stephanie has swaggy!
dodane przez s123n456 maj 20, 2012
Having swag. Being able to portray swag in the way a person walks, talks and dresses.
Damn, Sarah is lookin' swaggy today.

Yeah, look at her dougie.

or

Janal is swaggy.
LOL JK, shes actually not.
dodane przez Young Money Baby październik 20, 2010
anything involving snapbacks, energy drinks, drugs, kendamas, flowing hair, or cats.
Look at that swaggy crack dealer over there!
dodane przez violetcake lipiec 09, 2013
Person with "swagger" showin it off.
Damn man, that shirt has you lookin all swaggy.
dodane przez TAS3031 kwiecień 02, 2009
A word that confused, stupid, and helpless people to describe their idiotic behaviors.
Person A: I'm so swaggy.
Person B: It's ok, we all know you're stupid.
dodane przez Appdeveloper czerwiec 21, 2014
literally the definition of looch
"Bro, looch is so swaggy!"
"I know right?"
dodane przez personnotnamedbae sierpień 19, 2014
When justin bieber sags his pants cuz he's a wannabe nigger for some ungodly reason. He thinks he's the fucking shit and tries to act "hard" (some jiggaboo term) when in reality anyone with balls between their legs could fuck him up .The biggest joke in music and also an enormous bitch with almost no muscle whatsoever.Could easily be handled in a fight
Man #1 "Look at justin bieber sagging his pants without a shirt he thinks it's "swaggy" man #2 "what a faggot"
dodane przez deeznuts pimping styczeń 04, 2014

Cykliczny mail ze słowem dnia

Poniżej wpisz swój adres e-mail, aby codziennie rano otrzymywać na niego słowo dnia Urban Dictionary !

Maile są wysyłane z adresu daily@urbandictionary.com. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać żadnego spamu.

×